Adwokat – Szczytno

Strona główna » Szczytno

Adwokat to specjalista z wykształceniem prawniczym, który wspiera Klientów w postępowaniach przedsądowych i sądowych. Świadczy również usługi z zakresu doradztwa, które pomagają podjąć decyzję o przeniesieniu sporu na wokandę. Najważniejsze obowiązki adwokata to:

• przygotowywanie pism procesowych i innych dokumentów – adwokat może zająć się sporządzeniem dokumentów niezbędnych podczas procesu, negocjacji oraz postępowań przedsądowych,

• składanie pozwów – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa adwokat może złożyć pozew,

• doradztwo – specjalista zajmuje się analizowaniem dokumentów i doradzaniem odnośnie dalszych kroków, które można podjąć w danej sytuacji,

• prowadzenie negocjacji – adwokat w Szczytnie często uczestniczy również w negocjacjach, które mają na celu wypracować porozumienie jeszcze przed wejściem na drogę sądową,

• analizowanie dokumentacji – adwokat analizuje dostarczone dokumenty i sprawdza, czy są one zgodne z obowiązującymi przepisami i nie narażą Klienta na ewentualne konsekwencje prawne,

• reprezentacja przed sądem – jednym z najważniejszych obowiązków adwokata jest reprezentacja Klienta przed sądem. Specjalista występuje w jego imieniu, starając się jak najkorzystniej przedstawić interesy danej osoby.

Działamy jako adwokat w Szczytnie, ale nasza siedziba mieści się wyłącznie w Olsztynie. Pomagamy Klientom z okolicznych miejscowości w postępowaniach z różnych zakresów prawa. Działamy m.in. jako adwokat od spraw gospodarczych, a także wspieramy rozpadające się małżeństwa w trakcie rozwodów, procesów o alimenty lub podział majątku. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, dokładnie weryfikując przedstawione nam materiały.